جامعه

دوهزار خانواده درپروان صاحب برق شدند

کابل باختر 11عقرب
با نصب شش ترانسفارمر ۴۰۰ کیلو ولت امپیر به مصرف ۵۲ ملیون افغانی، در ساحۀ ناحیۀ یازدهم و سیزدهم شهر چاریکار به تعداد ۲۴۰۰ خانواده از روشنایی برق مستفید گردیدند.
به گزارش آژانس باختر، درمحفل که به این مناسبت برگزار شده بود انجنیر محمدعاصم عاصم والی پروان، حاجی محمد الماس زاهد نمایندۀ مردم در ولسی جرگه، غلام حیدر صدیقی رئیس پروان برشنا، اعضای شورای ولایتی، وحیدالله توحیدی مسؤل نشرات و روابط عامه دافغانستان برشنا شرکت، بزرگان و اهالی ساحۀ یاد شده اشتراک نموده بودند.
والی پروان با ابراز سپاس از خدمات همه جانبۀ کارکنان دافغانستان برشنا شرکت، از مردم خواست تا در عرصه نگهداری و مصرف برق توجه نموده با این شرکت همکاری نمایند.
همچنان مسؤل نشرات و روابط عامه دافغانستان برشنا شرکت به نمایندگی از آن ادارۀ صحبت کرد وگفت: «ازینکه فصل زمستان پیشرو است دافغانستان برشنا شرکت مصمم است در سرتاسر کشور خدمات برق رسانی را ارائه نماید، بناً از همه هموطنان عزیز خواهشمندیم تا در عرصۀ مصارف برق خویش صرفه جوئی نمایند تا باشد در این فصل کمتر به کمبود برق مواجه شویم.
همینگونه رئیس پروان برشنا یکی دیگر از سخنرانان این محفل گفت: « ریاست پروان برشنا در ابتدا ۶۰۰۰ خانواده را تحت پوشش داشت، بنا بر تلاش و خدمات شبانه روزی کارکنان این ریاست در ظرف چهار سال اخیر، بیش از ۶۰۰۰۰ خانواده از روشنایی برق در این ولایت مستفید شدند.
وی افزود: «کسانی که برق را بطور غیر قانونی مصرف میکنند مورد پیگرد جدی و قانونی قرار خواهند گرفت».
در اخیر تعدادی از کارکنان برشنا شرکت توسط والی ،رییس شورای ولایتی و اهالی ولایت پروان مورد تقدیر قرار گرفته و محفل با اهدای لوح تقدیر خاتمه یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا