اخبارامنیتاقتصادTOP

مولوی قدرت‌الله جمال به عنوان معین وزارت صنعت و تجارت معرفی شد

کابل / 28 دلو / باختر

مولوی قدرت‌الله جمال امروز به عنوان معین وزارت صنعت و تجارت معرفی شد و به کار آغاز کرد.

به گزارش آژانس باختر؛ در محفلی که به همین مناسبت برگزار شده بود، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت، مولوی سیف‌الدین طیب معاون ارتباطات ادارۀ امور امارت اسلامی افغانستان، و شماری از رییسان، مهمانان و کارمندان آن وزارت حضور داشتند.

در آغاز این محفل نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت گفت که مولوی قدرت‌الله جمال از تجارب خوبی برخوردار است و شخص متعهد به کشور می‌باشد.

سپس مولوی سیف‌الدین طیب معاون ارتباطات ادارۀ امور متن حکم تقرری معین صنعت و تجارت را به خوانش گرفت و خاطر نشان کرد که وزارت صنعت و تجارت یکی از وزارت‌های کلیدی کشور است که در رشد، ترقی و پیشرفت افغانستان نقش مهمی دارد.

در همین‌حال، مولوی قدرت‌الله جمال نیز با سپاس‌گذاری از اعتماد امیرالمؤمنین و رهبری امارت اسلامی افغانستان از تمام کارمندان وزارت صنعت و تجارت خواست که با تاجران و سکتور خصوصی کشور با اخلاص رفتار کنند.

وی هم‌چنان از تعهد و اراد‌ۀ خود به مردم افغانستان، رهبری کشور و سکتور خصوصی اطمینان داد.

مولوی قدرت‌الله جمال بر اساس فرمان امیرالمؤمنین و حکم رییس‌الوزرای کشور در بست فوق‌رتبه به عنوان معین صنعت و تجارت وزارت متذکره مقرر شده است.

پیش از این مولوی قدرت الله جمال به عنوان سرپرست ادارۀ عالی تفتیش کار کرده است و در مدت کوتاه دستاوردهای خوبی در این اداره داشته است.

وهاج

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا