اخبارجامعه

برای ده ها زن در بامیان آموزش خیاطی مهیا شد

بامیا،۲۷سرطان، باختر
مراکز آموزش خیاطی برای ۱۵۰ کارآموز توسط موسسه همیاری زنان برای توسعه در مرکز بامیان افتتاح گردید.
یک مسئوول ریاست کار و امور اجتماعی بامیان به آژانس باختر می‌گوید که پروژه توسعه مهارت از طریق برنامه خیاطی در ساحات شهری مرکز بامیان با حضور قاری زین الله مسرور رئیس کار و امور اجتماعی بامیان، اسد الله حبیبی مسئوول بنیاد آغا خان در بامیان، مسئوولان موسسه همیاری زنان برای توسعه، رؤسای شورای‌های انکشافی و کارآموزان در ۸ شورای انکشافی افتتاح گردید.
وی اضافه کرد که در این پروژه ۱۵۰ زن حرفه خیاطی را خواهند آموخت که توسط موسسه همیاری زنان برای توسعه با هماهنگی ریاست کار و امور اجتناعی بامیان تطبیق می‌گردد.
قاری زین الله مسرور، رئیس کار و امور اجتماعی بامیان با قدردانی از ایجاد آموزش‌های فن و حرفه در راستای آموزش‌های حرفوی و اشتغال‌زایی گفت که این اقدامات موسسات می تواند موثر واقع شود. وی بر شفافیت پروسه و بهبود کیفیت پروژه متذکره تأکید نمود.
اسدالله حبیبی مسئوول بنیاد آغا خان در بامیان نیز از حمایت و همکاری ریاست کار و امور اجتماعی سپاس‌گزاری نمود و افزود: که خواهان حمایت بیشتر و دوامدار ریاست کار و امور اجتماعی در راستای تطبیق پروژه‌ها می‌باشند.
همین‌گونه رئیسان شوراهای انکشافی و کارآموزان از افتتاح چنین پروژه‌ها ابراز خرسندی نمودند و ابراز امیدواری کردند که چنین برنامه‌ها بیشتر گردیده و ادامه یابد. خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا