ورزش

گرانادا یک – ریال مادرید صفر؛ نخستین گول به خودی عمرحرفه ای رونالدو

 

کابل 15 دلوباختر

ریال مادرید دریک بازی عجیب یک برصفردربرابرگرانادای قهرجدولی شکست خورد تا دیگرامیدی برای رسیدن به کورس قهرمانی لالیگا نه داشته باشد.

گول زن این دیدارکسی نبود جزکرستیانورونالدو ستاره ی پرتگالی ریال مادرید.

رونالدودردقیقه ی بییست وچهاربازی ضربه ی کارنرتیم حریف را وارد به اشتباه به دروازه ی خودی وارد کرد وبا این کارنخستین گول به خودی دوران حرفه ای اش را رقم زد.

ریال دراین بازی بیشترین تصاحب توپ ومیدان را دراختیارداشت . رونالدو درین دیدارتلاش های زیادی کرد تا گول به خودی اش را جبران کند اما موفق نه شد واین دیدارخلاف پیش بینی کارشناسان با همین نتیجه پایان یافت.

دردیگربازی های هفته ی بیست ودوم لالیگا امشب اوساسونا یک برصفرگیتاویگا را ازپیش رو برداشت ، ختافه سه بریک دیپورتولاکرونیا را شکست داد و لیوانته دوبرسه بازی را به اسپانیول واگذارکرد.

امشب نیزدرچارچوب این رقابتها پنج دیداربرگزارمی شود که درحساس ترین آن بارسلونا مهمان والنسیا است واتلاتیک ومادرید هم به مصاف ریال بتیس می رود.

بازی بارسلونا ساعت ده وسی دقیقه ی شب به وقت افغانستان برگزارمی شود ودیداراتلاتیک ومادرید وبتیس با دوساعت تاخیرانجام خواهد شد.

دردیگردیدارهای امشب مالاگا به مصاف ریال ساراگوسا می ورد، سویا از ریال وایکانو پذیرایی می کند وریال سوسیداد هم با ریال مایورکا مصاف می دهد.

بارسلونا درحال حاضربا پنجاه وهشت امتیاز ویک بازی کمترصدرنشین جدول رده بندی لیگ برتراسپانیاست وتیم های اتلاتیک ومادرید وریال مادرید به ترتیب درجایگاه دوم وسوم این جدول جا دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا