اخبارآموزش

مولوی عبدالباقی حقانی، با پوهاند دکتور احمد فواد پیرزاد استاد پوهنتون علوم طبی کابل دیدارکرد

کابل / 2 حوت / باختر
مولوی عبدالباقی حقانی سرپرست وزارت تحصیلات عالی به منزل پوهاند دکتور احمد فواد پیرزاد استاد پوهنتون علوم طبی کابل و رییس اتحادیه جراحان اعصاب رفته و با وی دیدار کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ دراین دیدار سرپرست وزارت تحصیلات عالی در حالی که عمادالدین ځاځی رئیس شفاخانه تدریسی علی آباد نیزحضور داشت، از آزادی پوهاند دکتور احمد فواد پیرزاد از چنگ آدم ربایان اظهار خوشی کرد وگفت که بعضی حلقاتی است که هنوز هم به خاطر مغشوش کردن اذهان عامه کار می کنند، اما امارت اسلامی افغانستان، با تمام توان کوشش می کند که از سر و مال کادر های علمی خویش که سرمایه افغانستان اند، حفاظت کند.
سرپرست وزارت تحصیلات عالی از فعالیت ها و کارکرد های دکتور پیرزاد قدردانی کرد و گفت که کشور به کادر های مسلکی، دکتوران، انجنیران و استادان نیاز دارد و نباید آنان تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان قرار بگیرند و وطن را ترک کنند.
در مقابل پوهاند پیرزاد از خبرگیری و تلاش وزیر تحصیلات عالی برای نجات جانش از دست آدم ربایان اظهار امتنان کرد.
وی گفت که قبلاْ اگر یک استاد اختطاف می شد کسی پرسان هم نمی کرد، اما رهبری امارت اسلامی و رهبری وزارت تحصیلات عالی نشان داد که در فکر کادر های علمی کشورهستند و آنان را قدر می کنند.
پیرزاد همچنان گفت که با تمام توانش بازهم درخدمت وطن و مردم به شکل دوامدارخواهد بود و از سایر کادر های علمی کشور خواست که در شرایط کنونی بیشتر در خدمت هموطنان شان باشند.
باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا