۱۰۰ روز

یکصدو دو عضو ولایتی کمیسیون شکایات انتخاباتی مراسم تحلیف را بجا آوردند

کابل 29 دلو /  باختر
اعضای  کمیسیون های ولایتی  کمیسیون  شکایات  انتخاباتی  امروز مراسم تحلیف را بجا آوردند .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر:  در مراسمی که به همین مناسبت  برگزار شده بود  عبدالستار سعادت  رئیس کمیسیون شکایات  انتخاباتی  صحبت نموده گفت : اعضای  ولایتی این کمیسیون  بعد از تحلیف الی  یک هفته به منظور رسیده گی به شکایات و تخطی های انتخاباتی به ولایات اعزام میشوند .
سعادت افزود : این افراد از میان هشتصد و شانزده  نفر از طریق رقابت  به اساس لیاقت  و شایستگی انتخاب شدند که مطابق قانون د رهر کمیسیون  ولایتی  سه نفر توظیف شده اند. وی علاوه نمود :آرزومندیم با وجود مشکلات و تهدیدات امنیتی ،شما بتوانید وظایف تان راطبق تعهد ، صادقانه در برابر مردم انجام بدهید و کوچکترین  اشتباه شما ممکن  رای ملیون ها نفررا به خطر مواجه سازد .
داکتر احمد یوسف نورستانی  رئیس کمیسیون مستقل انتخابات که در این مراسم حضور داشت بر همکاری وهماهنگی میان دو کمیسیون تاکید کرده گفت: مطابق  طرزالعمل  مشترکاً کار خواهیم کرد  و هر آنچه که در توان ما است با اعضای کمیسیون شکایات  انتخاباتی و اعضای ولایتی ان  انجام خواهیم داد.
همچنان یان کوبیش نمایند خاص سر منشی سازمان ملل متحد در امور افغانستان  در جریانی سخنرانی  از همکاری آن سازمان  در روند برگزاری انتخابات  وعده داده گفت: جای خوشی است  که این  مسوولیت بزرگ و تاریخی  را خود افغان ها رهبری میکنند و خارجی ها درآن دخیل نیستند و وظیفه ما و جهانیان  حمایت از شماست .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا