جامعه

شهروندان کابل نماز عید را درصلح و اخوت اسلامی اداکردند

کابل باختر/ 12/ میزان
شهروندان امروز درفضای اخوت و صلح نماز عید سعید اضحی را درمساجد شهر کابل ادا نموده و به خاطر تامین صلح  سراسری ، رفاه و شگوفایی افغانستان دعا نمودند.
به گزارش خبرنگاران آژانس باختر ، شهروندان کابل درمناطق مختلف با لباس تمیز و پاک به مساجد آمدند تا نماز عید سعید اضحی را بدرگاه لایزال ادا نمایند.
نماز گزاران با آنکه ایجاد حکومت وحدت ملی را برای خیر افغانستان می دانند از زمامداران کشور میخواستند که رفاه ، صلح ترقی و تعالی کشور را در صدر اولویت هاقرار دهند و در مبارزه جدی علیه فساد و بیکاره گی تلاش ورزند.
غلام سخی شهروندی که در مسجد جامع عبدالرحمن نماز عید سعید اضحی را اداکرده بودگفت که ما از خداوند بزرگ برای زمامداران، قدرت و توانایی کار صادقانه را به این ملت رنجدیده استدعا کردیم و از آنها میخواهیم که به قانون گریزی و استفاده از مقامات بلند دولتی پایان دهند.
سخی داد نماز گزار دگر گفت که آرزوی ما تامین سراسری وختم جنگ درکشور است . ما ازخداوند متعال استدعا کردیم تا افغانان را به راه راست هدایت کند تا دگر فرزند به خاطر پدر و مادری به خاطر فرزندش درافغانستان گیریه نکند.
به همین ترتیب آرزوهای همه رفاه ، ترقی ، تعالی پیشرفت و سرفرازی مردم است . همه آرزو دارند دروطن شان صلح تامین گردد ، به فساد قاچاق موادمخدر و زورگویی پایان داده شود.
مردم چیزی بالاتر از زمامداران شان نمی خواهند آنان شاهد بودند که در پیکارهای انتخاباتی تمام نامزدان ریاست جمهوری این شعاررا سر میدانند حالا مردم عمل می خواهند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا