سیاست

حامدکرزی:

حامدکرزی:
ازده سال به اینسو دنیا فریاد میزندکه هراس افگنی آنطرف مرزهای افغانستان است مگر نیروهای ناتو بازهم در قریه ها ودهات افغانستان در جنگ مصروف است.
كابل باختر 24 حوت
حامدکرزی رییس جمهوری اسلامی افغانستان دو روز قبل در سخنرانی خود در هلمند یکبار دیگر  گفت،از ده سال  به اینطرف دنیا فریاد برآورده که هراس افگنی آن طرف مرزهای افغانستان است، مگرنیروهای ناتو بازهم در قریه ها ودهات افغانستان در جنگ مصروف اند.
گزارشگر آژانس  باختر مینویسد. این دگر به دنیا و متحدان جنگ علیه هراس افگنی پوشیده نیست که مراکز اصلی تربیت، آموزش ، تجهیز و تمویل هراس افگنی در آنطرف مرزهای افغانستان است ودنیا اکنون خوب میدانندکه هراس افگنی پدیدۀ منفوری است که درهمسایگی افغانستان زاده شده واکنون نیز از مناطق سرحدی به حیث تخته خیز هراس افگنی به افغانستان استفاده میشود.
رئیس جمهور کشور  بارها در ملاقاتها، مذاکرات با مقامات پاکستانی و سایر کشور ها  با صراحت مطرح کرده است که هراس افگنی در قریه ها و دهات افغانستان نیست باید ناتو ومتحدان جنگ علیه هراس افگنی به لانه های اصلی، محلات آموزش و پرورش آنها متمرکز گردند، درآن صورت است که میشود منتظر نتایج  جنگ علیه هراس افگنی بود در غیرآن جنگ مطابق اجندای گرداننده گان سالها در منطقه دوام خواهدکرد و صدها  پاکستانی و افغان قربانی آن شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا