سیاست

قانونپوه دانش: در تاریخ افغانستان هرگز شاهد نفاق مذهبی نبوده ایم

کابل باختر 22 حمل

جمعی از بزرگان اهل تسنن ولایت بامیان با قانونپوه سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری دیدار نموده با اعلان حمایت از حکومت وحدت ملی، مطالبات خویش  را مطرح کردند.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر: معاون رییس جمهور در این دیدار با اظهار خرسندی از دیدار با بزرگان اهل سنت بامیان گفت: در تاریخ افغانستان ما شاهد انواعی از مشکلات اجتماعی بوده ایم ولی خوش بختانه هیچگاه شاهد نفاق مذهبی نبوده ایم که این موضوع باعث افتخار ما است.

وی تصریح کرد: وضعیت مذهبی و مناسبات مردم به لحاظ مذهبی در کشور بهتر شده و ما مکلف هستیم که این وضعیت را به بهبودی کامل برسانیم.

قانونپوه دانش با اشاره به وضعیت ولایت بامیان گفت: بامیان یکی از امن ترین ولایات کشور است که این امر تنها با همکاری و همدلی تمام مردم و ساکنان آن میسر است، لذا این امنیت و آرامش را باید قدر کرد.

وی تاکید گفت: افغانستان خانه مشترک همه مردم افغانستان است و حکومت وحدت ملی نیز حکومتی برای همه مردم. ما بر این باور هستیم و تلاش می کنیم تا همه مردم افغانستان خود را در آئینه حکومت و اداره افغانستان ببینند و از این طریق همدلی و وحدت مردم ما نیز استحکام بیشتر یابد.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا