جامعه

نمایندهٔ فوق‌العادهٔ رییس جمهور در مراسم نهال شانی در تپه بگرامی اشتراک کرد

کابل باختر 11حمل
احمد ضیا مسعود نمایندهٔ فوق‌العادهٔ رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب، با غرس نهال در تپه بگرامي، سر سبزی و آبادانی كشور را آرزو نمود.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی نماینده فوق العاده رییس جمهور به آژانس باختر، در محفلی كه به مناسبت  نهال شانی از سوی شهرداری کابل در تپه بگرامی برگزار شده بود؛ نمایندهٔ فوق‌العادهٔ رییس جمهور در صحبتی گفت که مراسم نهال شانی یکی از مراسم  قدیمی درکشور است و مردم ما از گذشته‌ها بدینسو با آمدن بهار با غرس نهال فصل بهار را جشن می‌گیرند؛ بخاطر اینکه مردم ما زمین خدا و شرایط محیط زیست را خوب نگهداشته باشند.
وی افزود: مردم افغانستان در طول تاریخ از این جشن استقبال میکردند تا این که تعهد نسبت به آبادی و سرسبزی و تعهد در امور زند گی و در سال که پیشرو دارند داشته باشند.
احمد ضیا مسعود گفت چیزی که در سرسبزی اهمیت دارد، تعهد ملت در قبال حفظ و نگهداشت درخت ها و منابع طبیعی است.
نمایندهٔ فوق‌العادهٔ رییس جمهور افزود همان گونه که نهال یکی از زیبایی های خلقت و جلوه یی از تجلات پروردگاراست و نماد آبادانی، نماد سرسبزی و مظهر زندگی می‌باشد؛ هرقدر تعهد ما نسبت به نگهداری درخت در حد بالا باشد به همان اندازه کشور ما سرسبز می‌باشد.
احمد ضیا مسعود از شاروالی کابل بخاطر خدمات شان در قسمت سر سبزی کابل سپاسگزاری نموده گفت که آرزومند هستیم که گسترش سرسبزی به یک فرهنگ ملی تبدیل شود و هر شهروند مسوولیت خود بداند که برای گسترش این فرهنگ کمک کند.
در اين مراسم كه شماری از منسوبين شاروالی كابل، بزرگان محل حضور داشتند؛ مسیح الله محبوب معين خدمات شهري شاروالي كابل و حاجی رحمن رییس شورای وکلای ناحيه هشتم نيز سخنرانی نموده از همكاری  نماينده فوق العاده رييس جمهور در برنامه هاي عمرانی و آبادانی ياد آورشده؛ سرسبزی تپه بگرامی را حاصل توجه وی از سالهای قبل بر شمردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا