امنیت

۱۰۰ به اتهام جرایم مختلف بازداشت گردید

کابل / باختر/ 21/ قوس
پولیس در دو هفته اخیر؛ بیشتر از ۱۰۰ تن را به اتهام جرایم مختلف بازداشت نموده است.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر، پولیس مبارزه با جرایم جنایی طی دو هفته اخیر در نقاط مختلف کشور، در ارتباط به ارتکاب جرایم جنایی در مرکز و ولایات در حدود ۱۰۵ نفر را بازداشت و بعد از بررسی و تحقیقات ابتدایی مظنونین را به مراجع عدلی و قضایی معرفی نموده است .
از جمله ۱۰ تن به مظنونیت اختطاف، ۳۴ تن به مظنونیت قتل، ۸ تن به مظنونیت فساد اداری، ۱۶ تن به مظنونیت غصب زمین و ملکیت ها، ۴ تن به اتهام اختلاس ،۶ تن به مظنونیت حمل سلاح غیر قانونی، ۵ تن به مظنونیت رشوه ستانی ، ۸ نفر به مظنونیت سرقت وسایط و قطاع الطریقی ، ۳ نفر به مظنونیت تعرض بالای موظفین خدمات عامه، ۱ نفر به مظنونیت سرقت جواهرات،۲ تن به مظنونیت قاچاق اسعار دالر به خارج کشور، ۲ تن به مظنونیت قاچاق انسان، ۱ تن به مظنونیت قاچاق اموال و ۱ نفر به مظنونیت لواط را بازداشت نموده اند.
پولیس افراد بازداشت شده را پس از بررسی ها تحقیقات ابتدایی با اوراق نسبتی شان محول مراجع عدلی و قضایی نموده است.
همچنان در این مدت به تعداد ۱۵ عراده وسایط باربری فاقد اسناد گمرکی که از محصول فرار نموده بودند، توسط پولیس مبارزه با جرایم سنگین شناسایی و پس از توقف و به گمرک کابل تسلیم داده شده اند.
همچنان پولیس کشفی یک دیپوی مهمات دشمنان صلح و ثبات مردم افغانستان را که در آن سلاح های مختلف النوع و مهمات جابجا بود کشف و بدست آورده اند. شوخک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا