امنیت

شش دهشت افگن در نقاط مختلف کشور کشته شدند

کابل باختر 19 سرطان
در نتیجه عملیات های مشترک نظامی نیرو های امنیتی در نقاط مختلف کشور، دیروز شش تن از دهشت افگنان کشته ، دو تن زخمی و هفت تن دیگر آنان دستگیر شدند.
به اساس معلومات معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ملی به آژانس باختر، این عملیات ها به هدف سرکوب هراس افگنان و محافظت از جان ومال مردم در برخی از مناطق ولایات ننگرهار،کاپیسا،  غزنی، پکتیا کندهار ،ارزگان، بادغیس،  تخاروهلمند راه اندازی گردیده بود.
این عملیات  مشترک نیرو های دفاعی و امنیتی  که به همکاری نیرو های هوائی صورت گرفته  که در مربوطات  ولسوالی اچین ولایت ننگرهار 2 تن داعشی از بین برده شده  و در مربوطات مرکز ولایت ارزگان  2 تن دهشت افگن کشته شده اند.
همچنان 3 تن که میخواستند موتر سایکل مملو از مواد انفجاری را به منظور به هدف قرار دادن نیرو های امنیتی در مربوطات ولسوالی جوند ولایت بادغیس انفجار دهد مواد یاد شده قبل از رسید به هدف انفجار نموده که در نتیجه آن یک تن از دهشت افگنان کشته و 2 تن دیگر آنان زخمی و در مربوطات ولسوالی احمد آباد ولایت پکتیا یک تن ماین ساز کشته شده  است .
در نتیجه عملیات تصفیوی نیرو های امنیتی افغان در مربوطات ساحه قاضی خیل مرکز ولایت کاپیسا 6 تن و در مربوطات ولسوالی قره باغ ولایت غزنی یک تن  دهشت افگن دستگیرگردیده است .
    همچنان درجریان این عملیات که علیه دهشت افگنان داخلی وخارجی راه اندازی شده بود سه تن از منسوبین  اردوی ملی به شهادت رسیده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا