سیاست

داکترکمال سادات : جوانان درکنارنیروهای امنیتی درتامین امنیت انتخابات و تشویق مردم سهم بگیرند

کابل باختر26 میزان
داکترکمال سادات معین امورجوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز درنشستی مشترک خبری  درکابل ، برسهم فعال جوانان درانتخابات پیشرو تاکید کرد .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر: دراین نشست معین امورجوانان گفت که درروز رای دهی باید جوانان فعالانه سهم بگیرند و به نامزدان رای بدهند که تحصیل کرده باشند و برای مردم و کشور مصدرخدمت شوند .
وی ازجوانان خواست که مردم را نیز تشویق کنند تا دراین روند ملی اشتراک نمایند و در جریان رای دهی اگر به کدام مورد مشکوک برمیخورند ، نیروی های امنیتی را در جریان گذاشته و خود شان نیز درتامین امنیت انتخابات سهم بگیرند.  
معین جوانان از نامزدان تقاضا کرد که اگر درانتخابات برنده نشوند ، نتایج انتخابات را بپذیرند و آرامش مردم را برهم نزنند.
دراین نشست  نزهت نجرابی  سخنگوی وزارت معارف ازجوانان خواست که با نیروی های امنیتی کشور درتامین امنیت مراکز رای دهی که بیشتر آن مکاتب میباشد و معلمان دراین مراکز فعالیت می نمایند ، همکاری کنند.
همینگونه محمد صابرمومند مشاوراموررسانه های وزارت اطلاعات وفرهنگ خاطرنشان ساخت که وزارت اطلاعات وفرهنگ ازاعلامیه شاروالی کابل مبنی براین که  از نامزدان انتخابات خواسته شده تا درپاک کاری شهر از وجود پوستر ها و عکس های که درجریان کارزارهای انتخاباتی درشهرها نصب شده بود ، همکاری کنند، استقبال میکند .
وی افزود که این وزارت نیز به اداره های مربوط درمرکز و ولایت های کشورهدایت داده است تا اعلامیه شاروالی کابل را به آگاهی مردم برسانند. 
همچنان نماینده گان جامعه مدنی درصحبت های شان نقش جوانان را درانتخابات پیشرو ارزشمند دانستند و خاطرنشان ساختند که جوانان میتوانند ازطریق رای شان آینده کشور تغیرمثبت بدهند .  ذبیح علم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا