سیاستاخبارTOP

مولوی عبدالسلام حنفی: سفارت افغانستان درامارت متحده عربی به هموطنان خدمات بهتری انجام دهد

کابل ۱۱ ثور باختر
مولوی عبدالسلام حنفی معاون ریاست الوزرا امروز دردفتر کارش با مولوی بدرالدین سفیر امارت اسلامی افغانستان در امارات متحدۀ عربی دیدار کرد.
دفتر مطبوعاتی معاونیت اداری ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر گفت: دراین دیدار آقای بدرالدین راجع به کارکردها و برنامه‌های سفارت امارت اسلامی در کشور امارات متحدۀ عربی معلومات داد.
وی با بیان اینکه روابط میان دو کشور در بهترین سطح قرار دارد و سفارت افغانستان در ابوظبی تلاش می‌کند تا روابط دو کشور مسلمان در زمینه‌های مختلف توسعه پیدا نماید.
موصوف خاطرنشان کرد: از آن‌جایی که تعداد زیادی از هموطنان ما در کشور میزبان حضور داشته و نیاز به خدمات قونسلی دارند؛ لذا بخش قونسلی سفارت فعالانه در این عرصه عمل نموده و همچنان مشکلات هموطنان را در زمینه های مختلف دیگر بررسی و در حل آن‌ها اقدام می‌کند.
سپس معاون اداری ریاست الوزرا با تاکید گفت : سفارت افغانستان در ابوظبی به عنوان نمایندۀ افغانستان در کشور میزبان با توجه به پالیسی امارت اسلامی، تلاش کند تا روابط دو کشور بیشتر از پیش گسترش یابد و همچنان به همۀ هموطنان مقیم امارت متحدۀ عربی در عرصه‌های مختلف به وجه احسن خدمات ارائه نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا