اقتصاد

رییس اجرائیه: معادن، زراعت و شهرسازی از موضوعات بنیادی و سرنوشت ساز است

کابل باختر 7 جدی
دکتور عبدالله عبدالله رییس اجرائیه در دیدار با مجموعه نخبگان افغانستان، با ابراز قدردانی از تلاش های مدنی و فرهنگی آنان درعرصه های مختلف گفت: جوانان با فعالیت های مدنی خود در جامعه نقش اساسی و کلیدی را برای تحقق آرمان های مردم افغانستان ایفا می کنند.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست اجراییه به آژانس باختر، در این دیدار مسوولان مجموعه نخبگان افغانستان که در یازده ولایت کشور فعالیت دارند؛ با اعلام حمایت از حکومت وحدت ملی تاکید کرده اند که، آنان از برنامه ها و پلان های ریاست اجراییه کشور برای آوردن اصلاحات و تغییرات بنیادین دربخش های گوناگون حمایت می کنند. به دلیل که تامین منافع ملی مردم افغانستان وابسته به آوردن اصلاحات و ثبات سیاسی کشور است.
همچنان مسوولان مجموعه نخبگان افغانستان اظهار داشته اند که، این مجموعه روی سه طرح اساسی در زمینه معادن، زراعت و شهرسازی کشور کار کرده اند، تا آن را در اختیار ریاست اجراییه کشور قرار دهند. آنان از رییس اجراییه کشور خواستار عملی شدن این طرح ها برای بهبودی و موثریت کارها شده اند و تاکید کرده اند که این طرح ها براساس ارزیابی و کارشناسی دقیق توسط افراد متخصص تدوین شده اند.
دکتور عبدالله عبدالله رییس اجرائیه کشور با ابراز خرسندی از تلاش ها و احساس مسوولیت جوانان نسبت به موضوعات مهم و سرنوشت ساز کشور اظهار داشت: مسئله معادن، زراعت و شهرسازی برای توسعه اقتصادی و شهری مردم افغانستان، بسیار مهم و سازنده می باشند. در همین حال رییس اجرائیه کشور گفت که، طرح های آنان را مورد ارزیابی همه جانبه قرار داده و در موردش غور صورت می گیرد تا در این زمینه ها توجه بهتر و جدی تر انجام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا