فرهنگTOP

داکتر محمد قاسم وفایی زاده: وزارت اطلاعات وفرهنگ درحل مشکلات ناشران اقدام جدی می کند

کابل / 19 سرطان / باختر
داکترمحمد قاسم وفایی زاده سرپرست وزیر وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز درنشست با ناشران، تاکید کرد که این وزارت در حل مشکلات ناشران اقدام جدی انجام می دهد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ دراین نشست درحالی که شیوای شرق معین امورنشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ نیز حضورداشت، سید احمد سعیدی رییس اتحادیۀ ناشران به نمایندگی از ناشران حاضر درنشست صحبت کرد .
وی شماری از مشکلات و خواست های ناشران و کتاب فروشان را ازناحیۀ نبود جای مناسب، مشکل جواز و مالیۀ ناشران و این که شمار زیادی از کتاب ها در خارج از کشور چاپ می شود درحالی که ظرفیت چاپ را ناشران داخلی دارند، با سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ شریک کرد.
همچنان ناشران خواهان همکاری وزارت اطلاعات وفرهنگ دررفع مشکلات موجود شان شدند.
بعد، معین امورنشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ، دررابطه به کار هایی که در قسمت رفع مشکلات ناشران انجام شده است و برخی از این کارها تا هنوز تکمیل نشده است، توضیحات داد.
سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ پس از شنیدن مشکلات و خواست های ناشران، از فعالیت های ناشران و نقش آنان درشرایط کنونی به قدردانی یاد کرد و خاطرنشان کرد: شما کسانی هستید که تولید علم می کنید و درراستای رشد علمی وفرهنگی نقش مهم دارید.
همچنان سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ، تاکید کرد که نا شران دررابطه به ظرفیت، امکانات چاپ و توانایی های کاری شان، گزارشی به وزارت اطلاعات وفرهنگ ارائه کنند تا این وزارت بتواند دراین زمینه تصامیم لازم اتخاذ کند.
به همین ترتیب وفایی زاده دررابطه به حل مشکلات آنان اطمینان داد و تاکید کرد که وزارت اطلاعات وفرهنگ می کوشد که سهولت های لازم را برای نشران به میان بیاورد. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا