اخبارامنیتجامعه

مشاور امنیت ملی با بزرگان زون مشرقی دیدار کرد

 

کابل/۲۵ثور/ باختر
داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان چاشت امروز در حالی‌که وی را رییس ولسی جرگه و والی ننگرهار همراهی می‌کردند، به ولسوالی درۀ نور سفر کرد، با بزرگان قوم، متنفذان، علما، رییسان شورای ولایتی و جوانان لغمان، نورستان، کنر و ننگرهار دیدار کرد.

مشاور امنیت ملی خطاب به بزرگان مشرقی گفت: “از تک تک مادران سربازان شجاع نیروهای امنیتی و دفاعی کشور اظهار سپاس و امتنان می‌کنم که همچو شیرمردان دلیر و قهرمان به دنیا آورده‌اند که امروز در برابر تروریزم بين‌المللی و دشمنان کشور با جدیت و قاطعیت از این مرز و بوم دفاع می‌کنند.

داکتر محب افزود مردمان زون مشرقی با مبارزه، شجاعت و ایستاد‌گی‌شان در برابر گروه داعش به جهانیان ثابت کردند که هرگز ظلم و وحشت دشمنان افغانستان را نمی‌پذیرند و این عمل‌کرد آنان مایۀ افتخار است.

میر رحمان رحمانی رییس ولسی جرگه گفت، مردم افغانستان صلحی می‌خواهند که در آن دست‌آوردهای دو دهه، قانون اساسی و نیروهای امنیتی و دفاعی حفظ شود.

وی بيان کرد با بیرون شدن خارجیان دیگر هیچ بهانه‌ یی برای دشمن باقی نیست و از مردم می‌خواهم که در کنار شوراهای ولایتی‌شان قرار بگیرند و از نظام و وجب‌وجب خاک‌شان دفاع کنند.

در اخیر بزرگان زون مشرقی به مشاور امنيت ملی اطمینان دادند که مردم مشرقی آماده‌اند که برای برآورده شدن صلح در کشور کار کنند و با قاطعیت در کنار نظام و برای حفظ دست‌آوردهای دو دهه ایستاده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا