اخباراقتصادجامعهTOP

تاجران افغان خواهان توجه مسوولان در زمینه پرداخت تأمینات و تضمینات بانکی شرکت‌ها شدند

 

کابل، ۱۰ جدی، باختر

شماری از تاجران ملی کشور خواهان توجه مسوولان امارت اسلامی در قسمت پرداخت تأمینات و تضمینات بانکی شرکت‌های تجارتی خصوصی شده‌اند.

دفتر مطبوعاتی معاونیت اداری ریاست الوزرا، در خبرنامه‌یی نوشته است که این تاجران در دیدار با مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا این خواست‌شان را مطرح کرده‌اند.

آنان گفتند که با حاکمیت دوباره امارت اسلامی در کشور، دست‌آورد‌های قابل ملاحظه‌یی در عرصه تجارت و سرمایه‌گذاری بدست آمده و ثبات پولی و سیستم بانکداری در کشور و همچنان حمایت همه جانبه امارت اسلامی از سکتور خصوصی امید جدیدی را برای تاجران و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بخشیده است.

آنان با اشاره به توانمندی‌های سکتور خصوصی در بخش‌های سرک‌سازی، ساختمانی و غیره، از رهبری امارت اسلامی خواستند تا در زمینه پرداخت تأمینات و تضمینات بانکی شرکت‌های تجارتی خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های سکتور خصوصی در بخش‌های مختلف توجه کند.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا نیز گفت که تاجران و سرمایه‌گذاران در واقع سرمایه کشور است و در حمایت از این سرمایه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

مولوی حنفی هم‌چنان همکاری بخش خصوصی با حکومت در راستای آبادی کشور را حیاتی خواند و گفت: آنان در زمینه ایجاد سهولت برای تاجران و سرمایه‌گذاران، عادی سازی پراخت‌های بانکی و تکمیل پروژ‌های انکشافی در نقاط مختلف کشور تلاش می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا