جامعه

کمیته ملی حج جلسه کرد

کابل ۲۹ ثور باختر
جلسه کمیته ملی حج بعدازظهر امروز به ریاست محمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور و رئیس آن کمیته برگزار شد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر ،در این جلسه که رئیس  کمیسیون مواصلات و مخابرات ولسی جرگه و نمایندگان شرکت های هوایی آریانا، کام ایر، صافی، افق شرق و افغان جت نیز حضور داشتند موضوع قیمت و چگونگی انتقال حجاج به بیت الله شریف توسط شرکتهای متذکره به  صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اعضای جلسه یک سلسله پیشنهادات و نظریات شان در مورد قیمت و چگونگی انتقال حجاج به بیت الله شریف ارائه نمودند. اعضای کمیته ضمن تاکید بر این موضوع که پروسه انتقال حجاج مهمترین موضوع در پروسه حج می باشد بر آمادگی و بلند بردن هرچه بیشتر ظرفیت شرکتهای متذکره در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به حجاج تاکید نمودند. کمیته تصریح نمود که در روند انتقال حجاج؛هم نباید از حجاج اضافه استانی صورت گیرد و هم به شرکت های هوایی داخلی در جهت رشد و توسعه کمک صورت گیرد.
کمیته فیصله نمود که نرخ انتقال حجاج برای هر نفر حاجی مطابق قیمت سال گذشته؛ 1320 دالر آمریکایی می باشد و از  24هزار حجاج، 12هزار آن توسط شرکتهای هوایی کام ایر و صافی به صورت مشترک انتقال داده شود، 12 هزار باقی مانده توسط شرکتهای هوایی آریانا، افق شرق و افغان جت مشترکا به بیت الله شریف انتقال داده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا