فرهنگ

برای ده ها تن از خبرنگاران زون شمال کارگاه آموزشی راه‌اندازی شد

مزارشریف/10 جدی/ باختر
برای بیش از هفتاد تن از خبرنگاران ولایات بلخ، سمنگان، جوزجان، فاریاب و سرپل کارگاه آموزشی دو روزه در رابطه به چگونگی اطلاع رسانی از پیش گیری مصاب شدن به پولیو توسط یونسیف یا صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد به همکاری ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ برگزار گردید.
مولوي ذبیح الله نوراني رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ که در این برنامه حضور داشت؛ از فعالیت رسانه‌ها در راستای اطلاع رسانی و آگاهی‌دهی به مردم افغانستان به نیکویی یاد نمود و بر حمایت رسانه‌ها و خبرنگاران تأکید کرد. نوراني افزود که در حال حاضر دراین ولایت برای فعالیت رسانه هازمینه مصؤون مهيا شده است و ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ با مسوولان رسانه ها و خبرنگاران ارتباط نزدیک دارد.
رییس اطلاعات و فرهنگ بلخ در حالی که از مسوولان دفتر یونیسف برای برگزاری این برنامه آموزشی سپاسگزاری نمود؛ اطمینان داد که در همکاری و هماهنگی با سازمان ها و موسسات تلاش‌ می نماید که برای ظرفیت سازی خبرنگاران برنامه های آموزشی راه اندازی نماید.
در همین حال برگزار کننده‌گان این برنامه آموزشی هدف از راه‌اندزی این کارگاه برای خبرنگاران را تلاش‌ها در راستای آگاهی‌دهی از اضرار عدم واکسین پولیو عنوان نموده نقش رسانه‌ها را برای بسیج شهروندان جهت شمولیت کودکان زیر پنج سال شان در این واکسین موثر عنوان کردند.
قابل یادآوری است که در این برنامه به شمول روسای اطلاعات و فرهنگ ولایات بلخ، جوزجان، سمنگان و سرپل شماری از خبرنگاران ولایات مذکور اعم از خبرنگاران دختر و پسرنیز حضور داشتند. خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا