امنیت

شصت وشش هراس افگن در مناطق مختلف کشور کشته شدند

کابل باختر 19 حمل
وزارت دفاع ملی از کشته شدن 66 هراس افگن در جریان عملیات تصفیوی نیروهای امنیتی و دفاعی در بخشهای از کشور خبرداد.
دفترمطبوعاتی وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه گفته است، در 24 ساعت گذشته نیرو های ملی دفاعی وامنیتی عملیات مشترک تهاجمی و تعرضی را به هدف سرکوب هراس افگنان در نقاط مختلف کشور راه اندازی نمودند که در نتیجه 66 هراس افگن  بشمول 10 داعشی کشته شدند،57  تن زخمی و 2 تن  دیگردستگیر گردیده اند .
این عملیات ها که به حمایه قوتهای توپچی وهوائی در ولایات ننگرها،  غزنی،خوست ، قندهار ، ارزگان، زابل ، هرات ،  فراه، بادغیس فاریاب ، سرپل و هلمند راه اندازی گردیده  در  ولسوالی خاص ارزگان ولایت ارزگان 24 تروریست طالب کشته و 10 تن زخمی، در ولسوالی چشت شریف ولایت هرات 16 هراس افگن کشته و 22 زخمی ، در ولسوالی ده بالا ولایت ننگرهار 10 تن داعشی کشته و در ولسوالی های گیرو و ده یک ولایت غزنی 8 هراس افگن کشته ، یک تن زخمی و یک ذخیره گاه سلاح و مهمات از بین برده شده است .
در این عملیات در ولسوالی المار ولایت فاریاب 4 هراس افگن کشته و 7 تن زخمی ، در ولسوالی صیاد ولایت سرپل 2 هراس افگن کشته و 4 تن زخمی ، در ولسوالی بالابلوک ولایت فراه 2 هراس افگن کشته و 3 تن زخمی و در ولسوالی ارغنداب ولایت زابل 2 هراس افگن با مقدار سلاح و مهمات دستگیر گردیده اند.
  همچنان در 24 ساعت گذشته 16عملیات تصفیوی پلان شده و 69عملیات خاص در11 ولایت کشور راه اندازی گردیده  ونیروهای هوائی 88 پروازهوائی را به حمایت نیرو های اردوی ملی اجرا نموده و 3ضربه هوائی به لانه های دشمن واردنموده اند . فریبا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا