جامعه

کلید آپارتمان‌های رهایشی به خانواده‌های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور اعطا شد

کابل باختر  2دلو
بر اساس پیشنهاد وزارت دفاع ملی و حکم محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، کلیدهای هفت باب آپارتمان‌های رهایشی به خانواده‌های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور اعطا گردید.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در مراسمی‌که به همین مناسبت امروز در قصر گل‌خانۀ ارگ ریاست‌جمهوری برگزار گردید و در آن وزرای دفاع ملی، امور داخله و شهرسازی نیز حضور داشتند، حکم اعطای آپارتمان‌های رهایشی توسط اسدالله غضنفر مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور قرائت گردید و برای هفت خانوادۀ شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، کلیدهای آپارتمان‌های رهایشی از سوی رئیس‌جمهور کشور تفویض شد.
رئیس‌جمهور کشور از فداکاری، شجاعت، دلیری و قربانی شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در راستای دفاع از تمامیت ارضی، منافع ملی و مردم و نیز از شکیبایی خانواده‌های شهدا به نیکی یاد کرد و گفت که خدمات ارزندۀ شهدای ما به خط زرین نوشته خواهد شد.
وی خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: ما دَین فرزندان شما را پرداخته نمی‌توانیم، نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به مثابۀ فرزندان من هستند و هم‌واره هدایت من این بوده که به خانواده‌های شهدا به اسرع وقت رسیدگی شود و مشکلات شان مرفوع گردد.
ولی‌محمد عبدیانی به نمایندگی از وارثین شهدا صحبت کرد و از توجه و دل‌جویی رئیس‌جمهور نسبت به خانواده‌های شهدا قدردانی نموده گفت: فرزندان این وطن برای دفاع از عزت خاک خود قربانی می‌دهند و افغانستان بالای همۀ ما حق دارد.

سیدسعادت منصور نادری وزیر امور شهرسازی نیز در صحبتی، گفت که قسمتی از آپارتمان‌های رهایشی تحت‌کار این وزارت به خانواده‌های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور اختصاص یافته‌است. وی افزود که تلاش می‌نماییم تا رسالت دینی خود را دراین زمینه ادا کنیم و هماهنگی خوب میان وزارت شهرسازی و نهادهای امنیتی و دفاعی وجود دارد.# عبدالخالق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا