سیاست

رئیس ولسی جرگه مشکلات وخواسته های اتحادیه شفاخانه های خصوصی را شنید

کابل باختر2 جوزا
عبدالرؤف ابراهیمی رئیس ولسی جرگه با اتحادیه شفاخانه های خصوصی در مقر شورای ملی، ملاقات کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ولسی جرگه به آژانس باختر: در این ملاقات شماری از مالکین شفاخانه های خصوصی روی نقش و فعالیت شفاخانه های خصوصی طی سیزده سال گذشته در کشور صحبت نموده، از عدم حمایت دولت از بخش خصوصی شکایت نمودند.
آنان همچنین روی چگونگی ارزیابی شفاخانه های خصوصی از سوی وزارت صحت عامه صحبت نموده، این ارزیابی را از سوی این وزارت خلاف معیارات  دانسته و این عمل وزارت صحت عامه را باعث بی اعتمادی مردم بالای بخش خصوصی صحی بیان نمودند.
رئیس ولسی جرگه پس از استماع مشکلات مالکین شفاخانه های خصوصی، ارزیابی بخش خصوصی صحی را یکی از وظایف وزارت صحت عامه دانست و اما  تأکید کرد که وزارت صحت باید در ارزیابی این شفاخانه ها، قوانین و لوایح موجود را در نظر گیرد.وی همچنان علاوه کرد که وزارت صحت عامه در قسمت مسدود کردن و تنزیل شفاخانه ها به کلینیک های صحی،برخورد سلیقوی نکند.
رئیس ولسی جرگه برای بررسی حل مشکلات مالکین شفاخانه های خصوصی،گفت که آنان در یکی از جلسات کمیسیون صحت ولسی جرگه با حضور وزیر صحت عامه روی این موضوع صحبت نمایند تا در زمینه بررسی درست و همه جانبه صورت گیرد که این تصمیم از سوی حاضرین نیز پذیرفته شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا