جهان

کمیشنر حقوق بشر سازمان ملل متحد: انتخاب دونالد ترامپ بسیار خطرآفرین است

ژنیو – آسوشیتید پرس –باختر21 میزان
یک  مقام ارشد حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد که  انتخاب شدن 'دونالد ترامپ' نامزد جمهوریخواهان به عنوان رئیس جمهور آمریکا، خطرآفرین است.
به گزارش سایت انترنتی ایرنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتیدپرس 'زید رعد حسین' یک مقام ارشد کمیشنری  حقوق بشر سازمان ملل متحد در جمع خبرنگاران گفت که از نگاه بین المللی و براساس اظهارات کنونی دونالد ترامپ، انتخاب او به عنوان رئیس جمهور آمریکا، بسیار خطرآٰفرین خواهد بود.
مقام ارشد سازمان ملل متحد در ادامه تاکید کرد که سخنان ترامپ درمورد اقشار آسیب پذیر و اعمال شکنجه، حقیقتاً آزار دهنده و نگران کننده است.
به دنبال حملات بروکسل، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا اعمال شکنجه علیه مظنونان به تروریزم را به منظور گرفتن اطلاعات و اعتراف از آنها مجاز دانست.
ترامپ همچنان تشدید تدابیر امنیتی در مرزهای امریکا را پس از حملات مرگبار بروکسل که حداقل 30 کشته برجا گذاشت ؛ ضروری دانست.
در همین حال، «پل ولفوویتز» رئیس پیشین بانک جهانی پیشتر اعلام کرده بود که  دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان یک خطر امنیتی برای آمریکاست و من قطعاً به هیلاری کلینتون رأی خواهم داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا