آموزش

ازانستیتوت تحقیق و آموزش پنجاه و پنج نفر فارغ شد

کابل باختر/ 25/ دلو

مدال ها و تصدیقنامه های انستیتوت  تحقیق و آموزش ملل متحد امروز توسط وزیر مالیه و مسوول سازمان یونیتا ر واقیانوسیه به فارغان آن توزیع شد .

از هشت دور آموزشی این انستیتوت تاکنون چهار صد نفر فارغ گردیده اند.

به گزارش خبرنگارآژانس اطلاعاتی باختر،این انستیتوت برای مدت هشت ماه مداومین خویش را در بخش های مدیریت پروژه ، پیشنهاد نویسی آموزش داده است.

 این برنامه جهت ارتقاء ظرفیت کارمندان دولتی و نهادهای غیر حکومتی طرح ریزی شده است که ازسال 2004 برای افغاستان آغاز شده و تا حال حدود چهارصد تن را درهشت دور فارغ داده است.

پوهنمل حسیب الله موحد، معاون اداره مرکزی احصائیه و یکتن ازشاملین این دور برگزاری برنامه های تحصیلی و آموزشی یونیتار برای افغانستان را به هدف اساسی ارتقاء ظرفیت برای کارمندان در بخش های رهبری ، مدیریت و همچنان مهیا سازی زمینه های رشد مهارت های تخنیکی در بخش های مختلف مهم دانست .

 در دور هشتم این برنامه تحصیلی پنجاه و پنج محصل، ده آموزگار و پنج رهنما شامل بودند.

 داکترعمر زاخیلوال وزیر مالیه درمورد موثریت همکاری های سازمان جهانی یونیتار صحبت نموده از همکاری های آن سازمان ابراز قدردانی کرد.

الکذاندر یجیا، رییس و مسوول سازمان یونیتار برای اوقیانوسیه نیز صحبت نموده گفت، سازمان تحقیقاتی و آموزشی ملل متحد یونیتار متعهد به بازسازی افغانستان میباشد که طی هشت سال گذشته توسط برنامه های آموزشی و سایر برنامه های ابتکاری ارتقاء ظرفیت حدود چهارصد کارمند را آموزش داده است.

 دراخیر مدال ها و تصدیقنامه ها به فارغان این دور توزیع شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا