جهان

اسپرین و روغن ماهی دوای شفابخش بیماریهای شدید

 

 

لندن –   دیلی میل – 8 حوت – باختر

محققان شفاخانه زنان شهربرمینگهم و کالج طبی هاروارد امریکا با انجام تحقیق جدیدی دریافتند که از روغن ماهی به همراه آسپرین می توان همچون یک سلاح علیه بیماریهای مزمن مانند بیماریهای قلب ، سرطان، آلزایمر و التهاب مفاصل استفاده کرد.

بر اساس گزارش روزنامه دیلی میل بریتانیا، اسپرین و روغن ماهی با کمک یکدیگر می توانند با التهاب عامل بیماری های یاد شده مبارزه کنند.
بدیهی است اسپرین و اسید امگا 3 موجود در ماهی تاثیر ضد التهاب بسزایی دارند اما پژوهش جدید نشان داد که مصرف این دو با همدیگر می تواند واکنش های بازدارنده شدید نشات گرفته از بیماریهای طولانی مدت را مهار کند.
به نوشته روزنامه دیلی میل ، التهاب ها در یک مدت طولانی می توانند منجر به بیماری های مزمن شوند و دریچه های قلب و سلولهای مغز را از بین ببرند و همین امر منجر به سکته های مغزی و مقاومت در برابر انسولین و در نهایت ابتلا به بیماری شکر می شود. التهاب ها همچنین با رشد سرطان در ارتباط هستند.
میلیونها نفر در سراسر جهان برای در امان ماندن از سکته های مغزی و بیماریهای قلبی اسپرین مصرف می کنند.
دانشمندان گفته اند که ماده" D3" موجود در اسپرین و امگا 3 در نقاط مبتلا به التهاب در جسم بیشتر باقی می ماند و تاثیر منحصر به فردی در پیشگیری و مبارزه با التهاب های غیرقابل کنترل از خود نشان داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا