سیاست

رئیس اجراییه: مواد مخدر یکی از عوامل نا امنی وتغذیه کننده تروریزم درکشور است

کابل باختر18 حمل
اولین جلسه کمیسیون عالی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر تحت ریاست داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور امروزدر قصر سپیدار دایر گردید.
ابتدا رییس اجراییه کشور به رییس واعضای مجلس خوش آمدید گفته وجلسه را با سخنان کوتاهی در مورد تاثیرات مواد مخدر به سطح ملی و جهانی آغاز کرد.
رییس اجراییه کشور در این رابطه بر اهمیت مبارزه و همآهنگی به سطح افغانستان, منطقه و جهان اشاره نموده و همچنان به نقش و مسوولیت سکتورهای مختلف کشور در محو کشت و کاهش معتادین نیز اشاره نمود.
داکترعبدالله از تمام مسوولین و موسساتی که دراین راستا کارهای مثبت و مثمر انجام داده اند تشکر نمود و خواهان تلاشهای بیشتر ایشان در از بین بردن این بحران اجتماعی شد.
در بخش دوم اجندای جلسه کمیسیون عالی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر شیرزاد سرپرست وزارت مبارزه با مواد مخدر معلومات ارایه نمودند که در آن در مورد فعالیتهای گذشته, وضعیت وچالشهای فعلی و همچنان پلان ها و طرح های با جزییات ارایه گردید و همچنان بالای پیشنهادات مشخص در زمینه منجمله تعدیلات در قوانین زیربط بحث صورت گرفت.
در پایان مجلس از جانب رییس اجراییه هدایت داده شد تا برعلاوهء کمیسیون عالی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر و کمیسیون مبارزه با مواد مخدر در شورای وزیران کار جدی در این رابطه صورت گرفته برنامه های دقیق کاری کوتاه مدت و دراز مدت از جانب کمیسیون برای اجراات بعدی در مجلس شورای وزیران آماده گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا