سیاست

لوی څارنوال جدید : تعهد میسپارم که جلو ظلم را گرفته در راستای خدمت به مردم صادقم

چاریکار باختر 11 جوزا
رئیس جدید څارنوالی استیناف پروان به کارمندان اداره څارنوالی معرفی و به کار آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر از شهر چاریکار، څارنوال محمد رحیم رسولی که به اساس پیشنهاد لوی څارنوالی ومنظوری مقام ریاست جمهوری افغانستان  به حیث رئیس څارنوالی استیناف پروان  گماشته شده  است، درمقر ولایت توسط نورحبیب جلال معاون لوی څارنوالی کشور معرفی شد .
در ابتدا محمد عاصم ، عاصم والی پروان ضمن خوش آمدید هیات عالی رتبه لوی څارنوالی تقرر څارنوال محمد رحیم رسولی را به عنوان رئیس اداه څارنوالی پروان تبریک گفته، موفقیت های مزید را برای وی آرزو کرد.
والی پروان ابراز امید واری کرد که با تقرر رسولی گام های جدید در راستای ارایه خدمات برداشته شود واین اقدام سبب بهبود در روند کار اداره څارنوالی گردد .
غلام بهاوالدین جیلانی  رئیس شورای ولایتی پروان اداره څارنوالی را یک نهاد مستقل وتطبیق کننده قانون وتضمین کننده عدالت درجامعه  خواند گفت: این اداره مکلفیت دارد تا برای مردم عدالت را تامین کند تا حق کسی پامال نشود .
معاون لوی څارنوالی کشور رسولی را شخص پرکار، قانونمند  و با اداره خوانده گفت: رسولی به عنوان یک پروانی درکنار مکلفیت قانونی ، مکلفیت اخلاقی نیز داشته و مطمین ام که در امر حاکمیت قانون وتامین عدالت تلاش میورزد.
څارنوال محمد رحیم رسول رئیس جدید څارنوالی استیناف پروان از اعتماد لوی څارنوالی ومقام ریاست جمهوری اسلامی  افغانستان نسبت به تقررش دراین پست تشکر نموده، افزود: این یک مسوولیت بزرگ است که از خداوند متعال  توفیق می خواهم تا این مسوولیت را به وجه احسن انجام دهم .
رسولی در تداوم صحبت هایش گفت: تعهد می سپارم که جلو ظلم را خواهم گرفت و در راستای خدمت به مردم  از هیچ گونه فداکاری دریغ نمی ورزم. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا